Меню

 

ЧАРІВНІ ВІКНА  У  СВІТ  ЗНАНЬ

      ПОНЕДІЛОК                                                 ВІВТОРОК

 1.Соціальн-пізна-й розвиток +Обр.ТвМ    1.Логіко-математичний                                                                 розвиток.  Конструювання 

 2.У світі музики.Фізкультура на повітрі    2.Фізичний  розвиток        

                                  СЕРЕДА  

                   1. В  країні  граматики  

              2.Образотворче мистецтво.Фізультура на прогулянці

          ЧЕТВЕР                                                  П’ЯТНИЦЯ 

 1.Екологічний розвиток+ОбрТвМ                1.Мовленнєвий розвиток+ОбрТвМ

2.У світі музики.Фізкультура на повітрі       2. Фізичний  розвиток       

СХОДИНКИ   РОЗВИТКУ

Прийом дітей, огляд, ігри, ранкова гімнастика

Підготовка до сніданку, сніданок

Ігри, підгрупові та групові заняття

Другий сніданок (сік або фрукти)

Підготовка до прогулянки

Прогулянка, ігри, індивід. робота

Повернення з прогулянки

Підготовка до обіду, обід

Підготовка до сну, сон

Поступовий підйом після сну, ігри

Полуденок

Ігри, підгрупові заняття

Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри, спостереження, СХД

Повернення з прогулянки, ігри

Вечеря

Повернення додому

   7.00. –  8.30

   8.30. –  9.00.

   9.00. –  10.40.

 10.00. – 10.10.

 10.40. – 11.00.

 11.00. - 12.30.

 12.30. – 12.50.

 12.50. - 13.10.

 13.10. – 15.10.

 15.10. – 15.40.

 15.40. – 16.00.

 16.00. – 16.20.

 16.20. – 17.50.     

 17.50. – 18.00.

 18.00. – 18.20.

 18.20. – 19.00.


Девіз нашої групи

Ми "ПЕРЛИНКИ - НАМИСТИНКИ"  - Юлі, Вані та Максимки.

В "глиб  морську  наук"  пірнаєм  і  цікаве  там  вивчаєм.

Танці, співи, шум  і  сміх - Раді  бачить  Вас  усіх!

 Міні-музей групи "Перлина океану"    

  створений зусиллями  наших

малюків, батьків та педагогів

 

 

 

 

 

 

Хоч ми і  не  професійні, але вже  справжні  артисти...

Найталановитіші учасники "Осіннього ярмарку"

  

 Ми не  лише талановиті актори, але й вправні танцюристи  

  

                

 

     . Значну увагу вихователі звертають на процес навчання грамоти за звуковим аналітико-синтетичним методом. Цей процес ділиться на 3 періоди — добукварний, букварний  та  післябукварний.

  Кожен з періодів реалізує відповідні програмні вимоги. У добукварний період навчання грамоти реалізуються важливі навчально-виховні завдання з рідної мови, які носять підготовчий характер.   

  Особливим завданням добукварного періоду навчання грамоти, на яке відводяться спеціальні  вправи, є підготовка руки дитини до письма

Старші  дошкільнята  разом з вихователями подорожують КРАЇНОЮ ГРАМОТИ, що  сприяє  розвитку  мовленнєвої  активності, виховує  бажання допомагати  та  навчати  інших.

     . 

  Народознавчий  куточок

Інші сайти

img img img img img img img img img img

Оцініть сайт

дуже добре
добре
піде й так
погано
гірше не буває

Розробка сайту- vbs.com.ua


Перехід вверх       
Рейтинг@Mail.ru Головна сторінка