Меню

 Освітній  проект:

На гостини до  казки

 

Автор пректу

Шевцова Катерина Володимирівна

Мета проекту: 

- формування  мовленнєвої  компетентності, збагачення   словникового   запасу дітей  раннього  віку;

- розвиток  творчих  здібностей  дітей,  батьків;

- самореалізація  малят у мовленнєвій діяльності.

Тривалість  проекту  2 місяці.

МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП

Мета:

·         стимулювати бажання дітей брати участь в інсценізації українських  народних   казок;

·         викликати у малят бажання створити спільний проект,  дати йому назву.

Завдання  етапу:

·         виявити рівень знань, умінь і навичок, наявний у вихованців на початку  тематичного  проекту;

·         спільно з дітьми, батьками   виготовити   атрибути  до  інсценізації казок.

·         залучення батьків,  педагогів, адміністрації  дошкільного  закладу  до  творчої  реалізації  проекту, створення  відповідного  розвивального   середовища   в  групі.

Заходи  здійснення:

·         Первинне   діагностування  за  розробленими   критеріями  рівня  розвитку мовлення дітей  раннього  віку.

.         Аналіз  вихователя  разом  з  практичним  психологом  рівня  розвитку  дітей,  їх  можливості.

.         Перегляд  вистав  за участю артистів лялькового театру в  дитячому садочку.

.         Обстеження   іграшок  виготовлених   з пластмаси,  гуми,  дерева, тканини,  хутра.

·         Рухливі  ігри  на прогулянці.

·         Бесіда "Хто,  хто у рукавичці  живе?"

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП

Мета:

·         збагатити ігрове середовище іграми, іграшками,  схемами-моделями  до  казок;

·         сформувати   навички культури спілкування,  вміння вести діалог;

·         активізувати у дошкільників інтерес до інсценізації  української  народної  казки "Горщик";

·         розвивати спільну діяльність дітей і дорослих.

Заходи реалізації:

·         Розглядання  ілюстрацій до казок "Рукавичка", «Теремок», «Горщик»;

·         Міні-бесіди  "Казкові звірі";

.        Ознайомлення  дітей зі схемами-моделями тварин;

.        Дидактичні ігри : «Кого не стало?»,  «Хто зайвий?», «Продовжуй  далі….»;

.        Щоденна  індивідуальна  робота.

РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП

Мета:

·         надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння;

·         розвивати у малят здатність  висловлювати свої почуття невербально, інтонаційно передавати зміст мови героїв казки;

·         самостійно добирати відповідну атрибутику для створення конкретного образу;

·         формувати у малят вміння виходити із різних ситуацій;

·         вчити  аналізувати дії героїв казки, додумувати кінцівку до неї;

·         формувати комунікативні навички дітей шляхом використання різних завдань;

·         удосконалювати вміння малят працювати в парах, групами.

Заходи  реалізації:

·  Родинний вернісаж "КАЗКОВИЙ   СВІТ"       

.  Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (художня література + аплікація) "Рукавичка скликає друзів".

·         Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (мовленнєве спілкування + сенсорика) "Подорож у казку".

·         Музичне заняття "Зимова пісенька".

·         Сюжетна  фізкультура  "Звірі взимку".

·         Дидактичні ігри і вправи на формування виразних рухів: "Передай настрій", "Назви емоції", "Різна хода звірів".

·         Дидактичні   ігри на добір атрибутики та декорацій: "Знайди господаря", "Ліс".

·         Етюди з елементами психогімнастики  «Дикі  звірі».

·         Гра-імітація  "Я - зайчик".

·         Мовні  вправи   "Розкажи лічилку".

.          Пальчикова  вправа «Добрий день»

.          Пальчикова  гра  «В темнім лісі зайчика жив»

УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП

Мета: узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму.

Заходи  реалізації:

·         Робота   з  книжкою,  над текстом, ролями.

·         Виготовлення декорацій - об»ємний  макет горщика, виліплені  горщики із солоного тіста  з якими діти працювали  послідовно: розфарбували  пензликом, пізніше  нанесли  візерунок пальчиком.

·         Допомога батьків у виготовленні елементів костюмів,  наголівників.

.         Вправляння, розігрування  діалогів,  репетиції.

ТВОРЧИЙ ЕТАП

Мета:  розвивати творчу активність, реалізувати  творчий  спільний  задум.

Заходи  реалізації :

.   Гра-драматизація  казки "Горщик "  для  дітей, батьків, працівників  ДНЗ.

ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП

Мета: оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів.

Заходи  реалізації:

.     Пригадати і обговорити "З чого все почалося".

.  Повторне   діагностування  за  розробленими   критеріями  рівня  розвитку мовлення дітей  раннього  віку.

  

Інші сайти

img img img img img img img img img img

Оцініть сайт

дуже добре
добре
піде й так
погано
гірше не буває