Меню

 МЕТА:

Підвищення рівня освіти через формування інформаційної культури педагогів.

Формування необхідного  теоретичного рівня вихователів у поширенні  інноваційних ІК-технологій.
 Основні  завдання:

- участь в проблемній творчій групі, семінарах;

- майстер-класи, консульт-пункти з використанням мультимедіа;

- створення  банку комп»ютерних навчальних програм, дидактичних матеріалів з використанням ІК-технологій.

 

 Критерії  розвитку  здібностей  педагогів:

- створення текстових та графічних документів;

- формування  запиту до бази даних за допомогою інформаційних мов;

- використання  комп'ютера як педагогічного технічного засобу;

- розробка,застосування електронних дидактичних,педагогічних програмних засобів;

- використання  інформаційних  технологій  в  освітньому процесі з дітьми;

- подання педагогічної інформації за допомогою засобів інформатизації. 

Очікувані результати:

- виявлення  та  поширення  сучасних  освітніх  технологій,

- зростання професійної майстерності педагогів; 

- створення банку ІКТ-програмних ресурсів ДНЗ.

До значущих ознак ІКТ-компетентності педагога відносяться:

- знання інформатики як предмета;

- використання комп'ютера як технічного засобу в професійній діяльності;

- активна соціальна позиція і мотивація учасників освітнього простору;

- сукупність знань, умінь, навичок з пошуку і використання інформації;

- актуальні освітні або професійні завдання. 

Семінар-практикум для педагогів міста Києва

   В жовтні проведено семінар-практикум для вихователів дошкільних навчальних закладів та шкіл-дитячих садків Києва на тему: «Впровадження ІКТ у методичну діяльність та навчально-виховний процесс ДНЗ». Вихователь-методист ДНЗ № 343 Погорєлова Л.І. познайомила присутніх з досвідом роботи колективу по впровадженню інформаційно-комунікативних технологій в роботу дошкільного закладу, педагоги переглянули відео-презентацію «Застосування ІК-технологій в освітньому процесі – важливий чинник якісної освіти». Практичний показ інтегрованої діяльності «Віртуальна прогулянка осіннім Києвом» провела вихователь середньої групи Шевцова К.В.
     Учасники семінару відмітили інноваційний підхід педагогів до методичної роботи та освітньо-виховної діяльності дошкільників. Підсумок роботи семінару та обговорення відбулись під час дискусії за керівництвом Л.І.Меленець, методиста НМЦ дошкільної і початкової освіти кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти ІППО КМПУ імені .Б.Д.Грінченка.
  

 

Інші сайти

img img img img img img img img img img

Оцініть сайт

дуже добре
добре
піде й так
погано
гірше не буває