Меню

 Для  впровадження комп’ютерної технології  як одного з дидактичних  засобів

дошкілля ми обрали форму гурткової роботи з дітьми старшої групи.  Навчальна програма  розрахована  на  ознайомлення  старших  дошкільників з комп’ютером, його можливостями та  відповідає вимогам Базовому компоненту дошкільної освіти.

Інтерес до комп’ютера відіграє провідну роль у процесі соціалізації дитини, особливо важливим є виникнення інтересу і його розвиток на етапі знайомства з комп’ютером, оскільки без цього не відбудеться переходу на більш високий рівень оволодіння. 

Комп’ютерні технології підвищують мотивацію дітей до навчання, позитивно впливають на  інтелектуальні здібності та соціальний розвиток. Вивчення початкового курсу інформатики ми почали з дітьми 6 року життя, оскільки їх вікові особливості  та  поступова зміна основного виду діяльності (з ігрової на навчальну), дають змогу повноцінно залучати комп’ютер до пізнавальної діяльності дітей.
 

 

 

  Завдання:

-      сформувати початкові навички роботи за комп'ютером;

-      створити умови для розвитку інформаційної культури дітей;

-      розвивати пізнавальний інтерес, інтелектуальні і творчі здібності дошкільників;

-      виховувати самостійність і охайність під час виконання елементарних завдань;

-      сприяти розвитку передумов теоретичного мислення та інтересу до дій з комп’ютерною технікою.

 

 

.

Інші сайти

img img img img img img img img img img

Оцініть сайт

дуже добре
добре
піде й так
погано
гірше не буває